beantwoord

Activeren MijnNS account

  • 10 juni 2015
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een account gemaakt maar het lukt niet om deze te activeren. Ik krijg een bevestigingsmail met activatielink. Als ik daar op klik dan staat er u heeft reeds een account, en als ik dan in wil loggen, dat staat er u account is nog niet geactiveerd
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 10 juni 2015, 19:37

Hallo Marianne. Welkom op het NS serviceforum. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik de titel wat aangepast en het verplaatst naar het subforum overige producten. Vreemd dat het niet lukt. Het zou kunnen dat wij nog een ander account in ons systeen hebben. De snelste oplossing is even bellen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen dit direct voor je nakijken en eventueel je account verwijden. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Marianne. Welkom op het NS serviceforum. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik de titel wat aangepast en het verplaatst naar het subforum overige producten. Vreemd dat het niet lukt. Het zou kunnen dat wij nog een ander account in ons systeen hebben. De snelste oplossing is even bellen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen dit direct voor je nakijken en eventueel je account verwijden. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer