beantwoord

Activeren van account blijft hangen na “ controle gegevens”

• 18 februari 2019
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

ik heb de ns app en wil daar optimaal gebruik van maken, o.a voor het bewaren van mijn e-tickets. Ik moet hiervoor mijn gegevens invoeren om mijn account te activeren. Via mail link gekregen maar na invullen gegevens en controle hiervan gaat de procedure niet verder. Wat doe ik fout? Ik ben sinds gisteren bezig.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 februari 2019, 17:48

Goedemiddag en welkom bij de NS Community EllesED!

Wat vervelend om te lezen dat je deze problemen ervaart met de activatie van je Mijn NS account. Ik durf niet te zeggen wat er precies aan de hand is, bij ons zijn er momenteel geen storingen bekend bij Mijn NS.

Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, voor dit probleem bij voorkeur via Social Media (Facebook of Twitter). Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag en welkom bij de NS Community EllesED!

Wat vervelend om te lezen dat je deze problemen ervaart met de activatie van je Mijn NS account. Ik durf niet te zeggen wat er precies aan de hand is, bij ons zijn er momenteel geen storingen bekend bij Mijn NS.

Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, voor dit probleem bij voorkeur via Social Media (Facebook of Twitter). Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen!

Reageer