beantwoord

Activeren van mijn NS account

• 30 november 2014
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Het wil maar niet lukken om mijn account te activeren. Er verschijnt een melding dat mijn account al bestaat en geactiveerd moet worden.
icon

Beste antwoord door Brian NS 1 december 2014, 10:22

Beste louis.v.buuren,

Kan het zijn dat je al een Mijn NS account hebt op een ander emailadres? Dan gaat het namelijk mis met het aanvragen. Als je jouw NAW-gegevens + emailadres stuurt in een priverbericht ga ik dat even checken. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik krijg het volgende te zien:

Uw aanmelding is voltooid / u heeft reeds een account
Beste louis.v.buuren,

Kan het zijn dat je al een Mijn NS account hebt op een ander emailadres? Dan gaat het namelijk mis met het aanvragen. Als je jouw NAW-gegevens + emailadres stuurt in een priverbericht ga ik dat even checken. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Ook ik wil mijn account activeren. Het wachtwoord is verlopen, gisteren de brief binnengekregen.....net gebeld met NS, nieuwe activeringscode gekregen, maar niets lukt.

Wie helpt?!
Ook ik wil mijn account activeren. Het wachtwoord is verlopen, gisteren de brief binnengekregen.....net gebeld met NS, nieuwe activeringscode gekregen, maar niets lukt.

Wie helpt?!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met NAW-gegevens en mailadres?
Vanwege het verlopen wachtwoord zat het Mijn NS account van Marianne helaas in een loop waar we niet uitkwamen. Ik heb het niet geverifieerde account verwijderd en ga er vanuit dat de nieuwe aanvraag goed zal verlopen. Ik houd contact middels een privébericht.

Reageer