beantwoord

Activeren van MijnNS

• 28 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Ik gemaakte account en kreeg activatie link. Als ik klik op de link, ik zie de fout:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Als ik probeer om contact klantenservice (https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false), Eva is nutteloos. Ze sturen me naar het forum.

Wat zal ik doen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 29 augustus 2015, 15:18

Hallo Starosta,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in dit geval het best contact opnemen met NS Klantenservice. Zij kunnen onderzoeken waarom je nog niet direct gebruik kunt maken van jouw Mijn NS-account.

NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Misschien ben ik dom, maar ... Vraag gemarkeerd als "Beantwoord", maar waar is het antwoord?
Hallo Starosta,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in dit geval het best contact opnemen met NS Klantenservice. Zij kunnen onderzoeken waarom je nog niet direct gebruik kunt maken van jouw Mijn NS-account.

NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Succes!

Reageer