beantwoord

Activeren van MijnNS lukt niet met de instructie

• 9 december 2015
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt en nu activeringscode ontvangen middels de brief
Als je de instructie volg in de brief en www.ns.nl/login intik zie je dus nergens een veld waar je de activeringscode moet invullen.
(alleen emailadres en wachtwoord). One. Dan ga ik me eerst aanmelden met mijn emailadres en wachtwoord, dat werkt dus niet
Ik ben lost en alles wat ik probeer werkt niet.

Ik snap ook niet waarom in dat scherm zie dat ik een account kan aanmaken (heb ik toch al gedaan?)

Waarom is de instructie zo onduidelijk of onvolledig maar veel belangrijker: Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 december 2015, 11:17

Beste Mart de,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt op die link inloggen in je Mijn NS account, dat doe je met je e-mailadres + zelf verzonnen wachtwoord. Vervolgens krijg je na het inloggen een optie om de activeringscode in te vullen. Als daar iets misgaat ligt het waarschijnlijk aan het wachtwoord dat je niet juist invult. Mocht je er nog niet uitkomen, stuur dan even een privebericht met het emailadres. Dan ga ik je verder helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Mart de,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt op die link inloggen in je Mijn NS account, dat doe je met je e-mailadres + zelf verzonnen wachtwoord. Vervolgens krijg je na het inloggen een optie om de activeringscode in te vullen. Als daar iets misgaat ligt het waarschijnlijk aan het wachtwoord dat je niet juist invult. Mocht je er nog niet uitkomen, stuur dan even een privebericht met het emailadres. Dan ga ik je verder helpen.

Reageer