beantwoord

Activering Mijn NS account lukt niet

  • 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Het activeren van mijn NS account lukt niet. Brief gekregen met activeringscode en er komt dan een foutmelding ER IS IETS FOUT GEGAAN
Verder kom ik niet. Telefoonlijn overbelast nu om 22.27 ....
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 juni 2019, 19:46

Ik heb helaas niks meer vernomen van PMUI. Uiteraard hoop ik dat het probleem inmiddels is verholpen. Zo niet, laat het gerust even weten 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de Community, PMUI.

Is het activeren van je Mijn NS account inmiddels gelukt? We vernemen het graag!
Neen, nog niet. Kan nu ook sowieso niet inloggen meer, activatiecode wordt gevraagd. Kan dus account ook niet verwijderen en opnieuw maken.
Hmm, dat schiet niet op natuurlijk!

Ik kan het Mijn NS account eventueel voor je verwijderen. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb helaas niks meer vernomen van PMUI. Uiteraard hoop ik dat het probleem inmiddels is verholpen. Zo niet, laat het gerust even weten 🙂

Reageer