beantwoord

Activeringscode

  • 20 December 2016
  • 1 reactie
  • 508 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
"Vul uw activeringscode in die u per brief heeft ontvangen. Daarna kunt u inloggen met uw NS-account." Deze code heb ik niet ontvangen. Hoe kom ik in het bezit van de code zodat ik toegang krijg tot Mijn NS?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 December 2016, 18:31

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Her en welkom op ons Serviceforum!
Jammer dat je de brief niet ontvangt. Wanneer heb je je geregistreerd voor het Mijn NS account? Je kunt namelijk even contact opnemen met onze klantenservice hiervoor. In sommige gevallen kunnen wij de brief al inzien en je de code geven. Nu is op dit moment de situatie iets ander en kampen we met een technische storing in de Mijn NS omgeving. Dit is erg vervelend, maar dit kan ook de reden zijn dat je de brief nog niet hebt ontvangen. Ik wil je dus adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live Chat.

Reageer