beantwoord

activeringscode

  • 5 mei 2019
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

goedemorgen, ik heb geen activeringscode gekregen via post. En ik kan niet via app inloggen maar heb code nodig.
ik hoor het wel groetjes sylvana
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 mei 2019, 11:58

Goedemorgen Sylvana1995 en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je (nog) geen activeringscode hebt ontvangen! Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Sylvana1995 en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je (nog) geen activeringscode hebt ontvangen! Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen!

Reageer