beantwoord

activeringscode

  • 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb een ns account aangemaakt maar kon niet inloggen en kreeg een brief met een activeringscode (die code kon ik maximaal 14 dagen gebruiken). Er zijn al meer dan 14 dagen voorbij en was vergeten om hem te gebruiken dus nu kan ik niet op mijn account omdat ik een activeringscode nodig heb en ik weet niet hoe je een moet aanvragen. Kan iemand mij hiermee helpen? 
Vriendelijke groeten, Tansania 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 oktober 2019, 19:08

Hallo Tansania en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit op te laten lossen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Tansania en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit op te laten lossen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op [url=http://www.ns.nl/klantenservice/contact]deze[/url] pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url].

Badge +3

Vreemd dat er nog brieven verstuurd worden.

Normaal gesproken krijg je na het aanmaken van een Mijn NS account gewoon een mailtje met een link om hem te activeren (dus je e-mail adres verifiëren) en ben je klaar.

Indien je er voor kiest om deze per post te ontvangen zullen wij deze per post sturen. Dat is nog steeds mogelijk met een Mijn NS activatie.

Reageer