beantwoord

Activeringscode niet ontvangen

• 17 februari 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Goedenmiddag, 

Na een aantal keer geprobeerd te hebben om een Weekend Vrij te bestellen, kan ik telkens maar niet inloggen. Ik moet ergens mijn activeringscode invoeren maar heb nergens m'n adres ingevoerd waardoor ik die per post kan ontvangen. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Dat ik eerst een activeringscode krijg, kan activeren, en uiteindelijk het Weekend Vrij abonnement kan bestellen? 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 17 februari 2020, 21:10

Goedenavond Rouhws en welkom op de NS Community!

Wat balen dat het verzilveren van je code niet lukt. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Dan over je abonnement. Deze aanvraag zou ook moeten lukken zonder MijnNS account. Wat voor een soort Weekend Vrij probeer je te bestellen? Het reguliere of NS Flex abonnement?

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Rouhws en welkom op de NS Community!

Wat balen dat het verzilveren van je code niet lukt. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Dan over je abonnement. Deze aanvraag zou ook moeten lukken zonder MijnNS account. Wat voor een soort Weekend Vrij probeer je te bestellen? Het reguliere of NS Flex abonnement?

Reputatie 5
Badge

Post? Brief? Er gaat al jaren niets meer over die oude (voor velen nog vertrouwde) weg. Er zal wel een mail-code bedoeld zijn. Je kan niks bestellen zonder een @mail, dus kijk eerst eens daar-ook bij de Spam. maar als je een klein foutje hebt gemaakt (bvb 2 letters verwisseld) bij opgaven @mail dan ben je zuur. Dan helemaal vooraf opnw beginnen liefst pas morgen-in de loop van de nacht worden alle onaf gebleven e.d. bestellingen op geruimd. NS heeft er een handje van alles te blokkeren als er hetzelde adres nog staat o.i.d.

Heb zelf al zo lang een NS-abo met account dat ik dit niet van nabij heb meegemaakt, maar dit is zo beetje wat uit diverse berichten op dit forum bovenkomt.

Reageer