beantwoord

Activeringscode ontvangen maar werkt niet

  • 13 maart 2019
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Beste NS,

Vandaag heb ik mijn activeringscode ontvangen via een brief, maar ik kan niet inloggen ik moet meerdere malen mijn activeringscode invoeren en dan is er een fout opgetreden.

En daarna staat er nog is vermeld dat er een technische storing is ik zou graag een NS flex abonnement willen afsluiten zo spoedig mogelijk maar dit gaat zo niet lukken.

Met vriendelijke groet,

Renate
icon

Beste antwoord door Danny NS 13 maart 2019, 17:02

Hoi Renate_ en welkom bij de NS Community!

Balen dat dit niet werkt! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via:Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Renate_ en welkom bij de NS Community!

Balen dat dit niet werkt! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via:Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Dag NS,

idem...heb activeringscode (deze week gekregen) die niet werkt met dezelfde melding als hierboven: technische storing, etc
Dan geldt hetzelfde advies, willemA. Je kunt onze Klantenservice benaderen op de manieren zoals Danny NS heeft aangegeven.

Reageer