beantwoord

Activeringscode ontvangen, waar kan je activeren?!

• 9 februari 2017
  • 1 reactie
  • 3773 Bekeken

Beste NS,

Ik heb een aantal vragen:
1) Waarom kan je niet aan de hand van je OV-kaartnummer een account aanmaken?
2) Ik heb een activeringscode aangevraagd en thuis ontvangen. Ik heb de instructies in de brief gevolgd en ben naar www.ns.nl/login gegaan, maar daar is geen optie om een code in te voeren.
3) Dit is meer een suggestie, maar de site is zeer klantontvriendelijk. Er is geen uitleg over het activeren via de code in de brief en geen duidelijk overzicht met bijvoorbeeld een FAQ, met daarin antwoorden op de meest gestelde vragen. Vrij simpel op te zetten lijkt me.
4) De reden dat ik wilde inloggen was om mijn reizen op te zoeken, maar het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt om in te loggen.

Ik zie uw antwoorden en vooral uw oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Derk van Overvest
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 februari 2017, 12:35

Welkom op het NS Serviceforum Derk. Ik neem aan dat je al een account hebt aangemaakt met mailadres en wachtwoord? Ik kan niet helemaal plaatsen waarom het bij jou niet goed gaat. Wanneer je op mijn naam klikt kun je NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), geboortedatum, ov-chipkaartnummer en mailadres naar mij toesturen. Dan ga ik (ook) op onderzoek uit.

EDIT: Geen privébericht ontvangen.

Wanneer je problemen hebt met Mijn NS is dat vaak snel door oNS op te lossen. Klantenservice kan je helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Derk. Ik neem aan dat je al een account hebt aangemaakt met mailadres en wachtwoord? Ik kan niet helemaal plaatsen waarom het bij jou niet goed gaat. Wanneer je op mijn naam klikt kun je NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), geboortedatum, ov-chipkaartnummer en mailadres naar mij toesturen. Dan ga ik (ook) op onderzoek uit.

EDIT: Geen privébericht ontvangen.

Wanneer je problemen hebt met Mijn NS is dat vaak snel door oNS op te lossen. Klantenservice kan je helpen.

Reageer