beantwoord

Activeringscode per brief

Waarom wordt de activeringscode per brief verstuurd ipv per mail? Het lijkt me logisch dat die dan na aankomst van de brief verlopen is zodat je niet meer ermee kunt activeren

icon

Beste antwoord door Denice NS 18 juli 2019, 10:45

Ik heb via een privébericht inmiddels contact gehad met Jhána.

Er waren 2 NS accounts geregistreerd met verschillende e-mailadressen echter kan er maar 1 account gekoppeld worden aan je klantnummer binnen ons systeem.In dit geval waren beide accounts aan hetzelfde klantnummer gekoppeld (hoe? geen idee...) waardoor het nieuwste account niet functioneerde. Dat account heb ik verwijderd. Het account dat Jhána al had (en goed gekoppeld is aan het klantnummer) blijft in gebruik. Via dat account kan Jhána, met een nieuwe OV-chipkaart, NS Flex afsluiten zonder dat zijn huidige abonnement (Voordeelurenabonnement) beëindigd zal worden. Sluit je op dezelfde kaart als waar je Voordeelurenabonnement op staat NS Flex af, dan zal je Voordeelurenabonnement automatisch worden beëindigd. Het is dus belangrijk dat, wanneer je je oude abonnement wilt behouden, je een nieuw abonnement afsluit op een nieuwe kaart. Je kan tijdens het bestellen van een nieuw abonnement ook gelijk een nieuwe OV-chipkaart aanvragen 🙂. Ik heb tot op heden nog niet van Jhána vernomen of het aanvragen van NS Flex met nieuwe OV-chipkaart inmiddels gelukt is. Daarover zie ik nog graag een berichtje tegemoet @Jhána aan de Maas 🙂
Bekijk origineel

27 reacties

Het is inmiddels gelukt, heb er afgelopen weekend gebruik van kunnen maken!
Kijk! Dat is goed nieuws 😀

Bedankt dat je ons nog even een update hebt gestuurd!

Reageer