beantwoord

Activeringslink

• 24 september 2019
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Ik was mijn wachtwoord vergeten van mijn NS, dus heb ik mijn wachtwoord veranderd. Nu moet ik mijn account activeren dmv een link die ik zou moeten hebben gekregen in een mail. Ik heb wel een mail gekregen van NS vlak na de wijziging van mijn wachtwoord, maar hier is geen link in te vinden. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 september 2019, 11:29

Goedemorgen Giulia109 en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies is verstuurd en wat de situatie is. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Giulia109 en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies is verstuurd en wat de situatie is. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bedankt voor de reactie. Telefonisch is er altijd een wachtlijn. Welke social media kan ik het beste gebruiken?
Dat is echt puur aan jou, wat jouw voorkeur heeft. Ik moet wel zeggen dat het via al onze kanalen vrij druk is de laatste tijd, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

Reageer