beantwoord

activeringslink werkt niet

  • 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb op 25 oktober een mail ontvangen met een activeringslink om mijnns te kunnen activeren. Deze link werkt echter niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 november 2017, 11:07

Goedemorgen nou en en welkom op het NS Forum,

De link is dan verlopen. Je kan dan of het account opnieuw aanmaken of met onze klantenservice contact opnemen. Wij helpen je dan graag verder hiermee.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten wat er moest gebeuren om je account alsnog te activeren?
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen nou en en welkom op het NS Forum,

De link is dan verlopen. Je kan dan of het account opnieuw aanmaken of met onze klantenservice contact opnemen. Wij helpen je dan graag verder hiermee.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten wat er moest gebeuren om je account alsnog te activeren?

Reageer