beantwoord

Activieringscode?

• 1 september 2019
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Hey jongens,

Na een tijdje in het buitenland te hebben gezeten probeerde ik vandaag weer mijn studentenabbonement te activeren. Ik heb een nieuwe ov-kaart ontvangen aangezien mijn oude verlopen was. Ik probeer nu in te loggen om mijn studenten abbo aan mijn nieuwe kaart te koppelen (Ik moet morgen weer naar school, dus morgen ochtend al reizen!) maar als ik in wil loggen staat er: Vul uw activeringscode in die u per brief heeft ontvangen. Daarna kunt u inloggen met uw NS-account.

Ik heb geen idee wat dit is - had vorige week geen enkel probleem met inloggen en heb niks via de post binnen? Ik kan niks met mijn nieuwe kaart nu - behalve reizen op het volle tarief. Hopelijk kan iemand mij helpen.
icon

Beste antwoord door MoDe 1 september 2019, 22:13

Als het om de activering code van het NS account gaat, kunt u het beste contact opnemen met NS klantenservice via telefoon, Twitter, Facebook of chat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als het om de activering code van het NS account gaat, kunt u het beste contact opnemen met NS klantenservice via telefoon, Twitter, Facebook of chat.
Badge +3
Hey jongedame😄 Welkom bij de NS Community!

Als het puur gaat om het koppelen van je Studentenreisproduct aan een nieuwe kaart, dan kan je dat heel simpel doen via deze pagina. Daar heb je de NS niet voor nodig.

Reageer