beantwoord

Adresgegevens Mijn deur tot deur wijzigen

• 8 juni 2016
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo,

In Mijn deur tot deur (ov fiets) staat nog mijn oude adres. Er staat dat ik die kan wijzigen via MijnNS, maar MijnNS heeft wel de juiste gegevens van mij. Hoe kan ik alsnog Mijn deur tot deur aanpassen?

Hartelijke groet,
Mirre
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 juni 2016, 00:58

Wanneer je in Mijn NS een adres wijzigt kan het 'even' duren voordat dit ook zichtbaar is in mijn-deur-tot-deur. Is het inmiddels opgelost Mirre? Zo niet, dan adviseer ik je te bellen met OV-Fiets. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 en nemen 24/7 de telefoon op. In het keuzemenu kies je voor optie 2 en daarna optie 3.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Mirre,

Naast Mijn NS bestaat er ook Mijn Deur tot deur, te vinden via https://www.mijndeurtotdeur.nl/home. Daar zou je als het goed is zelf nogmaals je adreswijziging kunnen doen.
Daar staat:
Wanneer je in Mijn NS een adres wijzigt kan het 'even' duren voordat dit ook zichtbaar is in mijn-deur-tot-deur. Is het inmiddels opgelost Mirre? Zo niet, dan adviseer ik je te bellen met OV-Fiets. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 en nemen 24/7 de telefoon op. In het keuzemenu kies je voor optie 2 en daarna optie 3.

Reageer