Groetjes, Tabine
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Tabine en welkom op het NS Serviceforum!
Vreemd om te lezen dat je geen adreswijziging kunt uitvoeren via je Mijn NS account. Via de pagina 'Mijn gegevens' zou dat prima mogelijk moeten zijn. Als het daar niet lukt kun je altijd nog contact op nemen met onze Klantenservice, wij kunnen dit ook voor je uitvoeren. Ik had het ook graag voor je gedaan, maar mijn dienst zit er over enkele minuten op. Je kunt ons hiervoor het beste bereiken via 030-7515155, of via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Vreemd om te lezen dat je geen adreswijziging kunt uitvoeren via je Mijn NS account. Via de pagina 'Mijn gegevens' zou dat prima mogelijk moeten zijn. Als het daar niet lukt kun je altijd nog contact op nemen met onze Klantenservice, wij kunnen dit ook voor je uitvoeren. Ik had het ook graag voor je gedaan, maar mijn dienst zit er over enkele minuten op. Je kunt ons hiervoor het beste bereiken via 030-7515155, of via Twitter of Facebook.