beantwoord

air phone verloren

• 13 september 2020
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Vandaag 12-9 air phone verloren in de trein van amsterdam naar Schagen om 23.30 uur in treinstel 9479 bij deur 21 mijn air pod is gevallen in de 4 sits stoel in t randj naast de stoel. Betreft de 4 Sits stoel naast de schuifdeuren  Graag ontvang ik deze terug. 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 13 september 2020, 13:17

Goedemiddag Bmhoekman, welkom op de NS Community. 

Ik heb het nagevraagd bij een collega van de gevonden voorwerpen en ik moet je helaas teleurstellen. Als het jou en eventueel de conducteur niet lukt om het zelf te pakken dan is er geen manier om het terug te krijgen. Van losse pasjes wist ik al dat er niets voor gedaan wordt, maar dat geldt blijkbaar ook voor andere voorwerpen. Mijn excuses voor het ongemak.  

Bekijk origineel

7 reacties

Zou je telefoon nummer even verwijderen van dit openbare forum @Bmhoekman 

Het terughalen is niet zo makkelijk als het lijkt, deze zittingen zitten geschroefd. Tot zeker 10 uur zondagochtend is er geen moderator aanwezig om dit door te zetten naar de storingsdienst, welke naar alle waarschijnlijkheid wel een monteur zal moeten sturen. Of dit (op korte termijn) lukt is nog even de vraag.

Vandaag 12-9 air phone verloren in de trein van amsterdam naar Schagen om 23.30 uur in treinstel 9479 bij deur 21 mijn air pod is gevallen in de 4 sits stoel in t randj naast de stoel. Betreft de 4 Sits stoel naast de schuifdeuren  Graag ontvang ik deze terug. 

Het formulier ondertussen al ingevuld @Bmhoekman ?

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html?utm_source=forum.ns.nl&utm_medium=referral

Goedemiddag Bmhoekman, welkom op de NS Community. 

Ik heb het nagevraagd bij een collega van de gevonden voorwerpen en ik moet je helaas teleurstellen. Als het jou en eventueel de conducteur niet lukt om het zelf te pakken dan is er geen manier om het terug te krijgen. Van losse pasjes wist ik al dat er niets voor gedaan wordt, maar dat geldt blijkbaar ook voor andere voorwerpen. Mijn excuses voor het ongemak.  

Badge +3

Dat is jammer, want als je @Loes erbij roept sloopt ze gewoon de hele stoel of tafeltje :rofl:

Dit heeft weinig met losse pasjes te maken, schat ik zo in @Maxime NS maar meer met het logistieke probleem er om heen, schat ik zo in @Bmhoekman zo als ik reeds aangaf.

Ik heb nog nooit gehoord van andere voorwerpen dan pasjes, omdat dit me kostbaarder leek heb ik het nagevraagd. Maar klopt verder @Deventer, voor een verloren voorwerp wordt een trein niet uit de dienstregeling gehaald zodat er een monteur naar kan kijken.

Reageer