beantwoord

Al maanden storing op mijn NS

• 23 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 4
Ik kan al maandenlang mijn historie niet inzien er staat steeds: probeer later nog eens. Een nieuw account anmaken kan niet omdat mn mailadres al bekend is. Iemand tips wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 oktober 2016, 18:19

Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Reputatie 4
ok dan check ik dat even, dank voor de snelle reactie want dat zou weleens het euvel kunnen zijn!
Reputatie 4
Dankjewel Tochjo! dat was idd het probleem...alleen zegt uie nu niet in of uitgecheckt....dat is gek want dat heb ik wel gedaan (hoe zou je anders op rotterdam door de poortjes kunnen)...of komen de juiste gegevens pas na 24 uur?
Reputatie 6
Badge
Het kan inderdaad even duren voordat de reishistorie is bijgewerkt. Dit staat volgens mij ook vermeld bij de reishistorie zelf.
Reputatie 4
Ja het klopt! Dank voor de reacties
Fijn dat het is gelukt, Sim! En dank, Tochjo!
En gaan jullie deze bug ooit nog oplossen. Volgens mij is de al meer dan 2 jaar bekend bij de NS.
Ik zal morgen even kijken wat de status van deze kwestie is, Marv.
Ik heb bovenstaande zojuist uitgezet bij de beheerders van MijnNS.
Fijn dat je het doorgegeven hebt. Ik blijf nog wel wat terughoudend, want er zijn vele topics waarin staat dat dit doorgegeven is. Maar misschien dat als jij je er tegen aanbemoeid dat het niet alleen doorgegeven wordt maar ook opgepakt wordt. We zullen het gaan zien.
Ik laat niet zo snel los, dus ik heb er vertrouwen in.
Ik heb begrepen dat bovenstaande inderdaad nog steeds van toepassing is in Mijn NS. Mocht je een foutmelding krijgen bij het inzien van jouw reishistorie en er is een verlopen kaart aanwezig, dan moet deze eerst verwijderd worden.

Voor het nieuwe Mijn NS zijn we aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Uitgangspunt is wat de makers betreft dat de klant altijd reisgegevens kan inzien ondanks dat er een verlopen kaart aanwezig is in het account.

Meer kan ik er nu helaas nog niet over kwijt. Als er meer bekend is, meld ik dat uiteraard.

Reageer