beantwoord

ander e-mailadres

• 5 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

mijn e-mailadres is gewijzigd. Ik kan mijn persoonlijke gegevens niet veranderen op MijnNS. De site blokkeert steeds.
icon

Beste antwoord door Leny NS 6 oktober 2015, 11:17

mijn e-mailadres is gewijzigd. Ik kan mijn persoonlijke gegevens niet veranderen op MijnNS. De site blokkeert steeds.

Saskia, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om via MijnNS je gegevens aan te passen. De klantenservice kan je e-mailadres ook wijzigen. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice 030-7515155 (24/7 bereikbaar) Je kan ons ook aanspreken via Twitter (@NS_online), Facebook, Chat en E-mail.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Saskia, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om via MijnNS je gegevens aan te passen. De klantenservice kan je e-mailadres ook wijzigen. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice 030-7515155 (24/7 bereikbaar) Je kan ons ook aanspreken via Twitter (@NS_online), Facebook, Chat en E-mail.
En deze simpele handeling kan niet verricht worden door een Klantenservice medewerker via dit forum ?
ik heb met de klantenservice gebeld. Zij hebben per onmiddellijk mijn e-mailadres aangepast en de oude account verwijderd. Als het goed is kan ik nu gewoon inloggen.
Fijn om te horen, Saskia!

Reageer