beantwoord

app onthoudt inlog niet

• 22 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Laatste versie van NS App op iOS; app onthoudt de login gegevens niet voor Mijn NS. Elke keer als ik de app opnieuw opstart moet ik opnieuw inloggen. Is dit een bug of by design (kan me dat niet voorstellen)?
icon

Beste antwoord door Laura NS 22 augustus 2019, 13:48

Hoi TDEDZ. Wat vervelend dat je steeds opnieuw in moet loggen! Ik heb zelf niet echt iets kunnen vinden. Kan dit niet aan het systeem op je telefoon zelf liggen? Anders raad ik je even aan om op de knop 'app support' te drukken en het daar na te vragen. Dit is helemaal hun gebied. Zou je dan de uitkomst hier ook willen laten weten? Daar leren wij ook weer van! Helaas weet ik hier niet meer vanaf. 😞
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi TDEDZ. Wat vervelend dat je steeds opnieuw in moet loggen! Ik heb zelf niet echt iets kunnen vinden. Kan dit niet aan het systeem op je telefoon zelf liggen? Anders raad ik je even aan om op de knop 'app support' te drukken en het daar na te vragen. Dit is helemaal hun gebied. Zou je dan de uitkomst hier ook willen laten weten? Daar leren wij ook weer van! Helaas weet ik hier niet meer vanaf. 😞
Badge +3
Ik weet ook geen oplossing maar het probleem is in ieder geval breed bekend. Je bent dus niet de enige.

Via het menu en App Support is het handigst, want dan worden de gegevens van je telefoon (iOS versie e.d.) automatisch meegestuurd.

Reageer