AUTHENTICATION_FAILURE bij inloggen op MijnNS

  • 17 May 2018
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Krijg al ruim een week een verzoek om mijn account te activeren, terwijl dit al jaren geleden gebeurd is.
In de reisplanner extra werkt het account ook gewoon. Heb al een aantal keren van browser gewisseld, en een medewerker van de klantenservice aan de lijn gehad, maar het beste wat ik bereikt heb is een link om door te gaan naar mijn ns, waarna de bovenstaande fout optreed. Heb al wachtwoordherstel geprobeerd.
Als het een storing is, duurt hij voor mij nu al weken.



1 reactie

Welkom bij de NS Community Pieter3318!

Vervelend om te lezen dat je deze problemen ondervindt met je Mijn NS account. Ik kijk graag even met je mee of ik mogelijk een oplossing kan vinden. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

Edit: Pieter3318 heeft via een privébericht aangegeven dat hij via een ander kanaal ook contact heeft opgenomen en daar verder geholpen wordt.

Reageer