Beste antwoord door Tochjo
Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.
Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.
Bekijk origineel
Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.