beantwoord

bankrekeningnummer aanpassen

  • 10 juni 2016
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Graag wil ik mijn bankrekeningnummer aanpassen in mijn NS. Ik kan echter nergens vinden waar ik dat precies kan doen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 juni 2016, 10:03

Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.

Reageer