beantwoord

Bankrekeningnummer toevoegen

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag omtrent het toevoegen van een bankrekeningnummer aan mijn account. De eerste betaling van het abonnement was gedaan met een creditcard van een familielid.

Nu wil ik mijn eigen bankrekeningnummer toevoegen, maar dit lijkt onmogelijk. Ik heb de stappen gevolgd die ik elders op dit forum gevonden heb (producten -> 'aanpassen of uitbreiden') maar daar staat geen optie om een bankrekeningnummer toe te voegen.

Heeft er iemand een tip? Hoe voorkom ik dat er weer geld afgeschreven wordt van de verkeerde bankrekening?

Alvast bedankt!

Jos
icon

Beste antwoord door Thom 30 december 2018, 14:34

Log in op Mijn NS, Kies voor Produkten, uw product selecteren, Aanpassen of uitbreiden, u ziet uw banknummer en daarachter --> Wijzigen.
Uw situatie is wat specifiek, maar normaal werkt het.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Log in op Mijn NS, Kies voor Produkten, uw product selecteren, Aanpassen of uitbreiden, u ziet uw banknummer en daarachter --> Wijzigen.
Uw situatie is wat specifiek, maar normaal werkt het.
Welkom bij onze NS Community, Jos2018!

Ik heb je naam veranderd, omdat de toevoeging "NS" alleen toegestaan is voor moderators.
Zoals Thom het aangeeft zou het moeten werken. Kom je er toch niet uit, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer