Bedragen reizen buiten traject niet in "specificatie reistransacties" en "Mijn reishistorie"

• 4 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

In mei en de maanden ervoor kon ik na een paar dagen in Mijn Reishistorie de bedragen zien die ik buiten het traject van mijn Traject Vrij had verreisd. Deze verschenen ook in de PDF. De bedragen van de reizen buiten traject vanaf 17 juni zie ik niet meer. Ze staan wel op de factuur, maar voor mijn declaraties wil ik alleen mijn zakelijke reizen laten zien en dat lukt nu niet meer. Is dit een algemene fout of is er iets mis met de registratie binnen mijn account.

2 reacties

Dit is een bekende fout die al een aantal maanden speelt maar NS maakt geen al te grote haast met het oplossen ervan.
Hoi M Vos Amf,

Erg vervelend dat ook jij hier last van hebt. Het signaal is inderdaad bij NS bekend. Klanten kunnen via MIjnNS de reis wel zien maar de ritprijs niet. Via Klantenservice kan dit wel. Hij staat bij onze beheerders en ICT afdeling op de lijst om aan te passen, hetgeen betekent dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt. Wanneer dit precies zal zijn, is nog niet bekend.

Reageer