beantwoord

Bekijiken reisgegevens

• 12 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 334 Bekeken

Na een telefoontje met NS nog steeds niet mogelijk om mijn reisgegevens in te zien. Heb alle nodige stappen gezet
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 november 2015, 11:44

Anna heeft mij laten weten dat zij het niet meer heeft geprobeerd. Telefonisch werd bevestigd dat zij op een bepaalde dag een reis gemaakt heeft. Voorlopig is dat voldoende voor haar. Mochten er nog problemen zijn, dan belt zij met 030-7515155.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Anna, en welkom op het forum!

Vervelend dat dit niet lukt. Via welke weg probeer je het, en waar loop je precies tegenaan?
Wordt steeds geschreven dat ik en account heb. Maar krijg mijn reisgelegenheid niet te zien.
'en account': moet dit 'geen account' zijn?

Welke melding krijg je precies te zien?
Dat ik al een account heb aangevraagd.
Zou je een privebericht kunnen sturen met NAW-gegevens + Emailadres? Dan ga ik je verder helpen en kijken waarom je deze melding krijgt. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Ik heb je privé gegevens uit het bericht gehaald, omdat ze niet openbaar op het forum geplaatst moeten worden. De kaart staat wel goed gekoppeld, zou je kunnen kijken of je onder 'Mijn Producten', aanmelden/afmelden inzien reisgegevens ziet staan? En dan vervolgens klikken op 'aanmelden'.
Ik kom nog steeds nietin mijn ns account
Anna, wil je een printscreen sturen naar forum@ns.nl? Vermeld ook je naam en geboortedatum, evenals je e-mailadres. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Anna heeft mij laten weten dat zij het niet meer heeft geprobeerd. Telefonisch werd bevestigd dat zij op een bepaalde dag een reis gemaakt heeft. Voorlopig is dat voldoende voor haar. Mochten er nog problemen zijn, dan belt zij met 030-7515155.

Reageer