beantwoord

Bekijiken reisgegevens

  • 12 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 334 Bekeken

Na een telefoontje met NS nog steeds niet mogelijk om mijn reisgegevens in te zien. Heb alle nodige stappen gezet
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 november 2015, 11:44

Anna heeft mij laten weten dat zij het niet meer heeft geprobeerd. Telefonisch werd bevestigd dat zij op een bepaalde dag een reis gemaakt heeft. Voorlopig is dat voldoende voor haar. Mochten er nog problemen zijn, dan belt zij met 030-7515155.
Bekijk origineel

10 reacties

Anna heeft mij laten weten dat zij het niet meer heeft geprobeerd. Telefonisch werd bevestigd dat zij op een bepaalde dag een reis gemaakt heeft. Voorlopig is dat voldoende voor haar. Mochten er nog problemen zijn, dan belt zij met 030-7515155.
Anna, wil je een printscreen sturen naar forum@ns.nl? Vermeld ook je naam en geboortedatum, evenals je e-mailadres. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Ik kom nog steeds nietin mijn ns account
Ik heb je privé gegevens uit het bericht gehaald, omdat ze niet openbaar op het forum geplaatst moeten worden. De kaart staat wel goed gekoppeld, zou je kunnen kijken of je onder 'Mijn Producten', aanmelden/afmelden inzien reisgegevens ziet staan? En dan vervolgens klikken op 'aanmelden'.
********** ********************* *************
Zou je een privebericht kunnen sturen met NAW-gegevens + Emailadres? Dan ga ik je verder helpen en kijken waarom je deze melding krijgt. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Dat ik al een account heb aangevraagd.
'en account': moet dit 'geen account' zijn?

Welke melding krijg je precies te zien?
Wordt steeds geschreven dat ik en account heb. Maar krijg mijn reisgelegenheid niet te zien.
Hoi Anna, en welkom op het forum!

Vervelend dat dit niet lukt. Via welke weg probeer je het, en waar loop je precies tegenaan?

Reageer