betaling | NS Community
beantwoord

betaling

  • 10 June 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Goede dag, ik heb de kaart 1 maand geleden verwijderd en op de 9e van deze maand is het bedrag van mijn factureringsperiode € 86. Mijn abonnement is € 31, maar er staat € 63. De rekening van 2 maanden is weergegeven, maar het is 1 maand sinds ik het begon te gebruiken, kan ik er informatie over krijgen?

icon

Beste antwoord door Thom 10 June 2022, 18:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U heeft mogelijk op de widget op mijn NS gekeken. Die bedragen kloppen gewoon niet. Wacht de factuur af, die is wel correct. Maakt u zich geen zorgen. IT moet dit nog herstellen, het is bekend dat de bedragen niet kloppen.

 

Klantenservice kan het ook voor u nakijken, voor uw peace of mind, en eventueel zien wat er wel aan de hand is.

Moderator edit: Screenshot verwijderd vanwege openbare gegevens.

Ik heb betaald op tijd een dag van tevoren maar er staat in het systeem dat ik niks heb betaald hoe zit dat want heb nu een verhoging 

Reputatie 6

Hey Lucianob16. Welkom bij de NS Community. Ik heb je screenshot verwijderd, het is niet handig om dit soort gegevens openbaar te zetten. Als je een vraag hebt over een verhoging van een UvB, raad ik je aan om contact op te zoeken met onze Klantenservice. Dan kan je daar verder geholpen worden. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je op de uiterste dag betaalt kan het alsnog een dag of twee duren voordat de betaling door de NS verwerkt is, en wordt de verhoging automatisch aangemaakt.

Als je tot 8 juni de tijd had om te betalen dan is die onterecht, want betalingen zijn tegenwoordig vrijwel altijd ‘per direct’ bij de ontvanger, dat staat er ook bij in je (verwijderde) screenshot.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Reageer