beantwoord

Beter overzicht facturen

• 4 februari 2020
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

Ik heb een opmerking/feedback voor de fracturen pagina. 

Kan er in het overzicht duidelijk gemaakt worden welk bedrag bij welke kaart hoort. 

Ook zou ik het graag willen zien wat voor fractuur het was (reizen op rekening/ns flex, eenmalige betaling van traject vrij, etc) . En ik zou het graag willen zien dat wanneer ik een betaling heb gedaan voor traject vrij dat er ook gewoon een vinkje in het fractuur overzicht er bijkomt (nu lijkt het net alsof ik nog 200 euro moet betalen). 

mvg,

Michel

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 februari 2020, 17:52

Hallo MichelJacobs en welkom bij de NS Community,

Op de facturen zelf staat voor welk kaartnummer de factuur is. Ook zie je meerdere kopjes staan waarbij we aangeven welk bedrag we voor wat vragen. Er zijn verschillende kopjes. Eerst zie je het abonnement, daarna de treinreizen en vervolgens bus, tram en metro reizen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MichelJacobs en welkom bij de NS Community,

Op de facturen zelf staat voor welk kaartnummer de factuur is. Ook zie je meerdere kopjes staan waarbij we aangeven welk bedrag we voor wat vragen. Er zijn verschillende kopjes. Eerst zie je het abonnement, daarna de treinreizen en vervolgens bus, tram en metro reizen.

Badge +3

Vroeger kon je inderdaad de kaart kiezen waarvoor je de facturen wilde zien, maar in de nieuwe omgeving is dat niet meer.

En in de lijst van facturen staat ook het factuurnummer niet meer. Als je veel kaarten in je beheer hebt is het zoeken soms, maar goed de meest recente facturen zijn meestal degene die je wilt raadplegen.

Reageer