beantwoord

bewaarde wachtwoord in Instellingen- wachtwoorden op Ipad

  • 12 April 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Onder welke URL staat dit wachtwoord opgeslagen? Ik kan het niet vinden onder ns.nl en ook niet onder login.ns.nl.

Als ik handmatig een entry in de wachtwoorden lijst aanmaak met als website login.ns.nl dan weigert het systeem met de vermelding dat er al een entry is. Maar deze kan ik dus niet vinden.

icon

Beste antwoord door Robert B 12 April 2024, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hi Claudie Dvc, hmm, daar heb ik weinig verstand van. Heb je al gecheckt hoe dit er op andere apparaten uitziet?

Reputatie 7
Badge +4

De wachtwoorden staan opgeslagen bij Apple en zijn te benaderen met uw AppleID. Dit gesteld dat u automatisch invullen heeft ingegeven.

 

U kunt overigens bij NS uw wachtwoord wijzigen als u wilt inloggen en uw mailadres ingeeft

Badge +3

Hmm, ik heb een aantal wachtwoorden opgeslagen in Chrome voor (login).ns.nl maar als ik kijk in Google Wachtwoordmanager zie ik helemaal niets m.b.t. ns.nl ❓

Het zijn drie wachtwoorden, twee voor Mijn NS en eentje voor community.ns.nl (die natuurlijk niet werkt) waar ik uit kan kiezen op login.ns.nl 

Die zullen dus lokaal opgeslagen zijn, maar geen idee hoe ik die te zien krijg (was voorheen geen probleem maar Chrome/Google heeft van alles veranderd zo te zien).

Maar goed, het werkt bij mij… 

Reageer