beantwoord

Bij het opvragen van "mijn producten" in "mijn NS" krijg ik voortdurend een foutmelding.

• 27 februari 2019
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb in "mijn NS" mijn e-mailadres gewijzigd en nu lijkt "mijn NS"van streek.
Bij het opvragen van "mijn producten" staat in de kop dat ik een anonieme kaart heb en als ik "op te halen producten" in toets krijg ik iedere keer een foutmelding.
Contact met NS heeft mij geadviseerd om mijn account te wissen en daarna opnieuw in te voeren.
Dit gaf geen verbetering. Het lijkt mij toch dat ook al is er niets op te halen, er gewoon de tekst "geen op te halen producten" moet staan en geen foutmelding.
icon

Beste antwoord door Danny NS 27 februari 2019, 12:17

Hoi Margie en welkom op de NS Community!

Momenteel hebben we een aantal kleine storingen met de 'Mijn NS' omgeving. Dit heeft onder andere tot gevolg dat ook voor jou niet alle functie's (goed) werken.
Mijn advies is het in de loop van de week nogmaals te proberen. Mocht dit probleem zich volgende week nog voordoen dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Margie en welkom op de NS Community!

Momenteel hebben we een aantal kleine storingen met de 'Mijn NS' omgeving. Dit heeft onder andere tot gevolg dat ook voor jou niet alle functie's (goed) werken.
Mijn advies is het in de loop van de week nogmaals te proberen. Mocht dit probleem zich volgende week nog voordoen dan horen we het natuurlijk graag van je!
Goededag. Ik probeer mijn maandabonnement te verlengen via mijnns. Ik zie het product klaarstaan bij mijn producten maar kan niet verder om te betalen. Krijg steeds een ride balk met probeer het later mis eens.

NS wat is er aan de hand zonder mijn abonnement kan ik maandag niet met de trein naar mijn werk tenzij ik losse kaartjes koop en extra duur uit ben.

M.vr.gr
Sabina
Welkom bij onze NS Community, Tosia!

Helaas werkt deze functie al een tijdje niet meer. Excuses voor dit ongemak! Het is wel mogelijk om het maandabonnement te bestellen via onze website.
Vorige maand nog wel en jullie sturen wel een mail om mijn abonnement te verlengen... beetje vreemd sorry
Net via jullie website geprobeerd alles ingevuld blijf ik de melding krijgen dat mijn telefoonnummer niet geldig is. Op alle mogelijke manieren ingevoerd 31...
06.... 6... geen van alle wordt geaccepteerd en geloof me ik heb het nummer goed ingevuld. Heeft u nog andere oplossingen NS?
We zijn ervan op de hoogte dat deze functionaliteit niet goed werkt. In sommige gevallen lukt het nog wel, maar doorgaans werkt het niet. We werken er in ieder geval hard aan om het weer in orde te maken!

Wat betreft de fout die jij krijgt, heb je ook al geprobeerd om de bestelling te doen zonder een telefoonnummer in te vullen? Dat is namelijk niet noodzakelijk, als ik me niet vergis.
Telefoonnummer is een verplicht veld helaas
Ik ben bang dat het lastig is om je via dit kanaal verder te helpen. Om verder mee te kijken zou ik namelijk een screenshot nodig hebben van het exacte formulier en wat er mis gaat, maar dat is wat lastig via een openbaar kanaal, gezien je gegevens daarop staan. Ik wil je adviseren om verder hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook of Twitter. Daar kun je via een priv├ębericht een screenshot mee sturen, zodat mijn collega's daar je verder kunnen helpen.

Reageer