Bij het opvragen van "mijn producten" staat in de kop dat ik een anonieme kaart heb en als ik "op te halen producten" in toets krijg ik iedere keer een foutmelding.
Contact met NS heeft mij geadviseerd om mijn account te wissen en daarna opnieuw in te voeren.
Dit gaf geen verbetering. Het lijkt mij toch dat ook al is er niets op te halen, er gewoon de tekst "geen op te halen producten" moet staan en geen foutmelding.
Beste antwoord door Danny NS
Hoi Margie en welkom op de NS Community!
Momenteel hebben we een aantal kleine storingen met de 'Mijn NS' omgeving. Dit heeft onder andere tot gevolg dat ook voor jou niet alle functie's (goed) werken.
Mijn advies is het in de loop van de week nogmaals te proberen. Mocht dit probleem zich volgende week nog voordoen dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel
Momenteel hebben we een aantal kleine storingen met de 'Mijn NS' omgeving. Dit heeft onder andere tot gevolg dat ook voor jou niet alle functie's (goed) werken.
Mijn advies is het in de loop van de week nogmaals te proberen. Mocht dit probleem zich volgende week nog voordoen dan horen we het natuurlijk graag van je!