Ik chat met de ns en moet een screenshot als bijlage versturen. Wanneer ik dat doe krijg ik de mededeling : Bestand wordt gescand. Een moment geduld.... Internal server error. Het lukt dus niet. Hoe wel? Alvast dank!
Bladzijde 1 / 1
Ik denk dat het makkelijker was geweest om de betreffende medewerker in de chat hiernaar te vragen, die had wellicht een alternatief voor het uploaden van de afbeelding.
Mocht je niet meer in de chat zitten en is datgeen waarvoor je contact op hebt genomen nog niet opgelost, dan zou je eventueel opnieuw contact kunnen opnemen via bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Waarschijnlijk werkt het uploaden daar wel.
Dag Jurgen,
Dank voor je reactie en tips! . De betreffende medewerker had geen alternatief.
Vriendelijke groet,
Ingrid
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.