beantwoord

Bijwerken "Mijn NS"

• 7 February 2017
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hoe lang duurt het voordat de informatie in "Mijn NS" wordt bijgewerkt? Ik heb vorige week een keuzedag gebruikt, maar deze staat nog steeds bij de op te halen producten in "Mijn NS".
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 February 2017, 21:08

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Multistrada, welkom op het NS serviceforum.

Je kunt in je reishistorie zien dat je een reis met je keuzedag hebt gemaakt, in het overzicht zelf zal dit niet bijgewerkt worden.
Goedemorgen Multistrada, welkom op het NS serviceforum.

Je kunt in je reishistorie zien dat je een reis met je keuzedag hebt gemaakt, in het overzicht zelf zal dit niet bijgewerkt worden.

Dat klopt niet helemaal. Als een keuzedag beschikbaar is wordt de status: "Klaar om op te halen". Als je deze gebruikt hebt verandert de status in "Opgehaald". Alleen: ik heb mijn keuzedag gebruikt (vorige week) en de status blijft staan op "Klaar om op te halen". Dat klopt volgens mij niet.
Dat is inderdaad vreemd. Wanneer je deze vorige week hebt gebruikt dan zou dit wel al bijgewerkt moeten zijn. Wat ik je wil adviseren is om via onze Klantenservice even na te gaan waar het hier mis gaat. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat. Succes!

Reageer