beantwoord

bijwerken van mijn NS

• 31 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Mijn NS is niet bijgewerkt. Vanaf juli 2017 staan er geen gegevens meer.
Ik wilde deze week reizen en er stond helemaal geen saldo meer op de kaart.
Er moest zeker nog een saldo zijn. Dus kaart maar opgeladen .
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 31 augustus 2017, 20:27

Wanneer je een vervangende kaart hebt ontvangen i.v.m. het verlopen van de oude kaart, wordt het saldo binnen 30 dagen op je bankrekening gestort. Je kunt via de de pagina mijn producten controleren of het nieuwe kaartnummer al gekoppeld is. Wanneer deze hier wordt weergegeven is de kaart gekoppeld. Ik raad je wel aan om ook rechts in beeld even te controleren of de optie aanmelden inzien reisgegevens is geactiveerd.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo BartAn, welkom op het NS Serviceforum.

Heb je misschien een nieuwe OV-chipkaart gekregen na juli 2017? Een nieuwe kaart heeft namelijk een nieuw nummer en zul je opnieuw moeten koppelen aan je MijnNS-account. Of heb je nog een verlopen OV-chipkaart gekoppeld staan in je MijnNS-account? Dat geeft vaak een conflict. Verwijder die dan en dan zul je je reisgegevens van je huidige kaart weer in kunnen zien. Laat je weten of het is gelukt?
Hoe moet je een nieuwe OV kaart (abonnement) koppelen aan je NS account ?
Op de oude kaart staat namelijk nog een saldo op.
Wanneer je een vervangende kaart hebt ontvangen i.v.m. het verlopen van de oude kaart, wordt het saldo binnen 30 dagen op je bankrekening gestort. Je kunt via de de pagina mijn producten controleren of het nieuwe kaartnummer al gekoppeld is. Wanneer deze hier wordt weergegeven is de kaart gekoppeld. Ik raad je wel aan om ook rechts in beeld even te controleren of de optie aanmelden inzien reisgegevens is geactiveerd.

Reageer