Hoi Ingridprpveniers en welkom bij de NS Community!
Ik had al gereageerd op jouw reactie in een ander topic, maar we doen het even opnieuw . Via deze weg kan ik je hier helaas niet mee helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen via de chat, Twitter of Facebook zodat je de foto's mee kunt sturen en ook jouw persoonlijke gegevens kan sturen. Onze klantenservice kan dan kijken wat de mogelijkheden zijn bij de boete.
Persoonlijke gegevens kan je beter niet openbaar plaatsen hoor.
Maar in een prive bericht naar een moderator.
Betreffende het kaartje voor “7 euro nog iets per dag” : https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html
Begrijp ik goed dat er een kaartje gekocht was voor Den Bosch - Utrecht en ze gecontroleerd werden tussen Walibi (station Hardewijk) en Utrecht?
De boete van €50 zal blijven staan of er moet coulance gegeven worden. Hij dient daar zelf telefonisch, via Twitter, chat of Facebook contact op te nemen met NS klantenservice. Denk niet dat men het kaartje wilt verrekenen met het bedrag van €21,20. Hij had als ik het goed begrijp geen kaartje voor het traject Utrecht Harderwijk, wat ook €21,20 kost. Een retour Den Bosch- Harderwijk kost €38,80. Hij kan hooguit €3,60 terugvragen.
Persoonlijke gegevens kan je beter niet openbaar plaatsen hoor.
Maar in een prive bericht naar een moderator.
Prive bericht naar moderator mag alleen met toestemming van moderator
Prive bericht naar moderator mag alleen met toestemming van moderator
Ooh ja dat was ook zo inderdaad. Dat was ik vergeten.
Beste ns
Ik heb 15 januari gebruikt gemaakt van de trein van den bosch naar Dordrecht en mijn ov heeft wel gewoon ingecheckt maar er was controle en der stond dat ik niet in gecheckt had terwijl er normaal gewoon een automatische incasso van mijn rekening word afgeschreven van de kosten per maand en dat heeft die die maand ook gedaan maar en de conducteur heeft dat ook gezien maar op een of andere reden stond er dat die dat niet meer doet en heb ik een boete gekregen die waarschijnlijk gescharbt zou worden heeft de conducteur gezegd dus hierbij mijn vraag
Ik hoor graag terug van u
U zult hiervoor contact op moeten nemen met Klantenservice. 030 7515155. Als u reist terwijl er geen incheck op de kaart staat, heeft u niet correct ingecheckt en krijgt u normaal gesproken een boete van 50 euro. De vraag of f het waarschijnlijk geschrapt zal worden kan ik niet beantwoorden, maar het gebeurt wel dat een eerste boete wordt kwijtgescholden. Dit moet dan wel via Klantenservice plaatsvinden, en daar kunnen wij u niet bij helpen. Wij zijn een reizigersforum en hebben geen toegang tot uw klantgegevens.
Wij zijn ook geen postadres van.NS.