Skip to main content

Als ik kies voor vorige maand in mijn reishistorie, dan zie ik alleen reizen uit de eerste week van de maand. Hetzelfde gebeurt als ik handmatig 1 t/m 31 oktober invul.

Maar, als ik 1 oktober t/m 1 november kies, dan zie ik wel ook de reizen van de rest van de maand.

Ik kon geen specifieke plek vinden om bugs op de website te melden, vandaar deze vraag hier.

Bovendien geeft dit een work-around voor mensen met hetzelfde probleem.

Goedemiddag @VeenstraR, Welkom op de NS Community!

Zeer spijtig dat je niet de gehele reishistorie kan inzien. Ik heb jouw bevindingen doorgezet. Excuses voor het ongemak!


Deze bug treedt nog steeds op. Ik zie dat meer mensen problemen hebben met het inzien van hun reishistorie, dus misschien wel handig om dit door te zetten met hierboven aangegeven reproductiestappen. Ik heb overigens een NS Flex Dal Voordeel-abonnement, misschien maakt dat verschil.
Let op: het heeft dus niet ermee te maken dat het even duurt voordat de reizen in te zien zijn, als ik 1 december t/m 1 januari kies, zie ik wel alle reizen van december.


Ik zal er wederom een melding van maken. Bedankt voor het doorgeven, VeenstraR!


Reageer