beantwoord

Claim indienen lukt niet

  • 3 februari 2018
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Via een e-mail kreeg ik een waarschuwing dat ik was vergeten in- of uit te checken. In die mail stond ook een link om mijn claim in te checken, maar dat lukt niet. Ik kom dan telkens op een pagina waar staat: "Er zijn technische problemen. Probeert u het later nog eens." Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd. (En ik heb ook gemaild naar nsonline@ns.nl maar kreeg na acht dagen nog steeds geen antwoord.)

Is er misschien een andere manier om de claim in te dienen en mijn geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 4 februari 2018, 12:32

U kunt pas na ongeveer vierentwintig uur een claim indienen.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik probeer het al sinds 24 januari elke paar dagen wel een keer. Ook een e-mail naar nsonline heeft niet geholpen. Ik kreeg geen antwoord.
Welkom op het NS Serviceforum Kristel Aalbers :)

Wat vervelend dat je die melding meteen krijgt. Als het goed is moet het na 24 uur inderdaad wel mogelijk zijn. Zo niet, laat je het ons dan even weten?
Reputatie 7
Badge +4
U kunt pas na ongeveer vierentwintig uur een claim indienen.

Reageer