beantwoord

Claim ingediend

  • 26 februari 2018
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Ik heb een claim ingediend op mijn NS omdat ik verkeerd heb ingecheck (tijdens carnaval heb ik ingecheck terwijl het poortje gewoon open stond, een beetje dom maar door afleiding om mij heen niet goed opgelet) nu is er 20 euro afgeschreven van mijn account, zonder dat ik heb gereisd. Er staat dat de claim is ingediend, maar ik heb dit geld nog niet retour op mijn account gekregen. Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?
icon

Beste antwoord door Thom 26 februari 2018, 13:08

Als het bij NS is, even Klantenservice contacteren en het is zo weer in orde, gesteld dat het niet te vaak gebeurt.



https://www.ns.nl/klantenservice
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het bij NS is, even Klantenservice contacteren en het is zo weer in orde, gesteld dat het niet te vaak gebeurt.

https://www.ns.nl/klantenservice
Als het bij NS is, even Klantenservice contacteren en het is zo weer in orde, gesteld dat het niet te vaak gebeurt.

https://www.ns.nl/klantenservice
Bedankt!!

Reageer