Mijn moeder heeft een NS-account en een NS Flex abonnement, maar dit abonnement is gekoppeld aan mijn bankrekeningnummer. Aan welk account we de kaart ook koppelen (die van mij, mijn moeder of zelfs die van mijn vader), onder elk account krijgen we de melding dat het rekeningnummer niet kan worden gewijzigd, omdat ‘je de contracthouder niet bent'. Het abonnement opzeggen kan ook niet, omdat we dan dezelfde melding krijgen. De klantenservice bellen heeft weinig nut. Eerst een half uur in de wacht gehangen en werd er uiteindelijk opgehangen. Daarna nog een keer gebeld, een kwartier in de wacht gehangen. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die aangaf dat ik bij de verkeerde afdeling was. Ze zou me doorverbinden, maar er werd uiteindelijk wederom opgehangen. Nog maar een keer gebeld, vervolgens een medewerker aan de lijn gekregen. Die begreep de hele situatie ook niet echt en kon er ook geen wijs uit. Tegen het einde van het gesprek gaf de medewerker van de klantenservice aan dat hij mij niet zo goed kon verstaan. Vervolgens werd er opgehangen. Inmiddels probeer ik ook via de chat functie op de site al een uur lang om in contact te komen met de klantenservice. Iemand enig idee hoe we dit probleem kunnen oplossen? We willen graag allemaal reizen met onze eigen kaart met eigen abonnement en dat het ook van de eigen bankrekening wordt afgeschreven.
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel