Hi, I took a train on 4th of April to go to the eindhoven central station(start from leeuwarden) but I did check-in twice so it recorded as a check-out. And I was fined because of the correction fee for journey without check-in. I’m not the one who does not check in. I just did it twice. I’m a student and a foreigner and I didn’ fully understand the ns system yet. It was misunderstanding. I don’t think this fine is fair.
Antwoord
Correction fee
Beste antwoord door mrfreeze
The fee is correct, but you should contact Customer Service. They might be able to help you out. You can reach them by phone (030-7515155), chat, Facebook or Twitter.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.