beantwoord

Correspondentie e-mailadres wijzigen

• 12 april 2020
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Enkele weken geleden het ik het e-mailadres dat gekoppeld is aan “Mijn NS” gewijzigd.

Vandaag bleek dat de email die NS mij stuurt nog steeds op het oude adres (dat binnenkort vervalt) binnenkomt.

Volgens mij is er maar één plaats in mijn account waar mijn mailadres staat en waar het dus gewijzigd kan worden. Heb ik iets over het hoofd gezien?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 12 april 2020, 17:03

Goedemiddag MeneerRuud, welkom op de NS Community.

Jammer dat je nog op je oude e-mailadres e-mails binnenkrijgt van ons terwijl je het in je account hebt aangepast. Via onze klantenservice kan je e-mailadres alsnog worden aangepast. 

Bekijk origineel

3 reacties

Enkele weken geleden het ik het e-mailadres dat gekoppeld is aan “Mijn NS” gewijzigd.

Vandaag bleek dat de email die NS mij stuurt nog steeds op het oude adres (dat binnenkort vervalt) binnenkomt.

Volgens mij is er maar één plaats in mijn account waar mijn mailadres staat en waar het dus gewijzigd kan worden. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Welkom op dit forum, Ik ben bang dart u niets verkeerds doet, maar dat het helaas aan MijnNS ligt. Problemen met dit systeem zijn inmiddels talloos op dit forum. U krijgt hopelijk binnenkort een melding van een moderator op dit forum en misschien kan deze via een privebericht helpen.

Goedemiddag MeneerRuud, welkom op de NS Community.

Jammer dat je nog op je oude e-mailadres e-mails binnenkrijgt van ons terwijl je het in je account hebt aangepast. Via onze klantenservice kan je e-mailadres alsnog worden aangepast. 

Prima, bedankt.

Reageer