beantwoord

Dal Voordeel en Mijn NS

• 26 maart 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Afgelopen december 2016/januari 2017 heb ik de Dal Voordeel abonnement voor een actieprijs weet te kopen. In Mijn NS staat het alleen zo onduidelijk omschreven. Volgens Mijn NS kost de Dal Voordeel € 29,00 per jaar, maar dat is waarschijnlijk het 1e jaar voor die actieprijs en daarna denk ik dat ik de reguliere prijs van € 50,00 per jaar moet gaan betalen. Mijn vraag is waarom staat het in "Mijn NS" zo onduidelijk omschreven? Sommige mensen denken misschien echt dat zo'n Dal Voordeel € 29,00 per jaar kost.
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 27 maart 2017, 08:05

Er wordt aangegeven hoeveel je hebt betaald voor dit abonnement. Het zou inderdaad extra duidelijk zijn als de normale prijs er ook bij zou staan. Ik ga je feedback doorzetten, dankjewel voor het meedenken met ons!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Wij zullen in een bevestigingmail van de verlenging van het abonnement met korting of de aanschaf tegen het kortingstarief altijd aangeven dat het hier om 1 jaar gaat, en het abonnement vervolgens verlengd wordt met het gebruikelijke tarief. In de verlengingsaankondiging staat dit ook nog beschreven als bevestiging. De bijlage die je hebt bijgevoegd is niet helemaal duidelijk, heb je een screenshot waaruit duidelijk wordt dat het niet goed aangegeven staat? (let op persoonlijke gegevens!)
Sorry, ik heb de verkeerde bijlage doorgestuurd. Deze 170326 sheet Dal Voordeel heb ik kunnen scannen. Ik hoop dat het goed is. Met vriendelijke groet, Rhido
Er wordt aangegeven hoeveel je hebt betaald voor dit abonnement. Het zou inderdaad extra duidelijk zijn als de normale prijs er ook bij zou staan. Ik ga je feedback doorzetten, dankjewel voor het meedenken met ons!

Reageer