beantwoord

Datum selecteren voor reishistorie werkt niet

• 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik kan in de reishistorie gaan datum meer kiezen via de kalender. Tot voor kort werkte dit wel. Mogelijk probleem met site waarop kalender script staat?

Verschillende browsers geprobeerd. Als ik in Brave nar developer mode ga dan zie ik waslijsten van 404 errors.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 October 2021, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag NL66278 en welkom op de NS Community! 

Hoe bedoel je precies dat je geen datum kan selecteren? Want ik heb het zojuist geprobeerd en kan voor een specifieke datum gewoon mijn reishistorie opzoeken. Kan je anders eens een screenshot delen van wat je ziet?

Het probleem is weer vanzelf weg gegaan. Wat mij wel bevestigd dat het te maken moeten hebben gehad met het tijdelijk niet bereikbaar zijn van een server die kennelijk nodig is voor de kalender functionaliteit.

Een probleem met steeds meer websites is dat ze meer afhankelijk worden van allerlei “content delivery networks” , en daardoor steeds kwetsbaarder voor storingen. Er hoeft maar één schakel uit te vallen en er is een storing….

Badge +3

Ik had speciaal even de Brave browser geïnstalleerd en zelfs met alle scripts op de strengste stand (niet of eenmalig toestaan) lukte het me om een datum te selecteren. Het was dus inderdaad een hiccup bij NS.

Reageer