beantwoord

de per brief ontvangen activeringscode voor een ns account werkt niet. :((

  • 3 december 2015
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Na intypen geeft hij aan dat het niet correct is. De activeringscode heet ook ineens bevestigings code,
icon

Beste antwoord door Annewil NS 3 december 2015, 21:40

Welkom op het NS Forum Marjon28!

Het kan zijn dat de activeringscode is verlopen. Hoe lang is het geleden dat je de brief hebt ontvangen? Hij verloopt namelijk 10 dagen na de aanvraag.

De aanvraag van je account zou verwijderd kunnen worden zodat je een nieuwe aanvraag voor een MijnNS-account kunt doen. Dit kun je regelen via 030-7515155. Of je mag je e-mailadres, naam, adres en woonplaats doorgeven in een privébericht gericht aan mij. Dan ga ik het voor je in orde maken. Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor "Stuur bericht".
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Forum Marjon28!

Het kan zijn dat de activeringscode is verlopen. Hoe lang is het geleden dat je de brief hebt ontvangen? Hij verloopt namelijk 10 dagen na de aanvraag.

De aanvraag van je account zou verwijderd kunnen worden zodat je een nieuwe aanvraag voor een MijnNS-account kunt doen. Dit kun je regelen via 030-7515155. Of je mag je e-mailadres, naam, adres en woonplaats doorgeven in een privébericht gericht aan mij. Dan ga ik het voor je in orde maken. Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor "Stuur bericht".
@Marjon28, is het inmiddels gelukt? Ik heb geen privébericht van je ontvangen.

Reageer