beantwoord

debit op bank rekening

• 24 februari 2020
  • 13 reacties
  • 229 Bekeken

Waar kan ik de faktuur vinden met details van de bedrag die van mijn rekening automatisch word afgetrokken?

icon

Beste antwoord door Danny NS 24 februari 2020, 13:47

Hoi Andrea08 en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Robert B al een reactie heeft geplaatst. Kan je zo verder?

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je facturen vind je in Mijn NS bij Facturen.

Op pagina 2 en verder van elke PDF staan je reizen en andere kosten gespecifieerd.

Hoi Andrea08 en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Robert B al een reactie heeft geplaatst. Kan je zo verder?

Ik heb bij mijn NS 4 ov karten Al's ik daar naar beneden scroll zie ik niets van factuur, er zijn enkel de reizen en kosten voor opladen en trajecten maar geen factuur met detail die over een komt met de bedrag op mijn rekening ook geen pdf. Ik vind het gewoon niet.

Facturen staat bovenin. Zie je het daar staan?

Ik zie kosten voor de period 0, maar de bedrag die juist betaald woord zie ik niet, ook geen pdf factur. Er zijn wel reizen voor Februari

Reputatie 5
Badge

Wanneer is het abonnement ingegaan? Als dat korter dan een maand geleden is of als het pas een paar dagen meer dan een volle maand is moet u even geduld hebben tot het factuur komt. 

Badge +3

Alleen de contracthouder van een abonnement ziet de facturen.

Als je 4 kaarten aan één Mijn NS account hebt gekoppeld zie je dus alleen de facturen van de kaart die als eerste getoond wordt, met name in geval van NS Flex.

Vroeger was dat anders inderdaad, en kon je bij Facturen gewoon de kaart kiezen waarvan je de gegevens wilde inzien. Volgens mij moet je nu per kaart een Mijn NS account aanmaken (met het e-mailadres waarmee je de kaart besteld hebt), althans zo heb ik het gedaan.

Mocht dat niet lukken dan kan de Klantenservice je de activatielink voor de bijbehorende Mijn NS account nasturen. Die optie krijg je trouwens ook zelf als je bij het aanmaken van een account een e-mailadres gebruikt dat bekend is bij NS (stuur activatielink opnieuw).

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie kosten voor de period 0, maar de bedrag die juist betaald woord zie ik niet, ook geen pdf factur. Er zijn wel reizen voor Februari

Heeft u “facturen” aangeklikt wat bovenin tussen 'NsExtra' en 'gegevens' staat in de blauw/grijze balk?

Badge +3

Het tellertje toont de (Flex) kosten voor de eerste kaart die toegevoegd is, en als je op Facturen klikt krijg je ook alleen maar de facturen te zien voor die specifieke kaart.

Staat het tellertje op 0 en worden er toch kosten afgeschreven van je IBAN, dan zijn die dus meestal voor een andere kaart.

Je zult daarvoor dus een nieuwe Mijn NS account moeten aanmaken, met het e-mail adres waarmee de kaart (en/of het Flex abonnement) ooit besteld is.

Bedankt voor de reacties, ik was nu op de website op mijn ns en  op mijn account zie ik 4 ov karten, ik heb ook de facture gevonden maar er woord niets getoond,  zie screen shot

Hetzelfde op de account van mijn kinderen.

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk heb je te maken met een storing. Daar heeft NS de laatste tijd nog al eens last van.

Mogelijk heb je te maken met een storing. Daar heeft NS de laatste tijd nog al eens last van.

Bedankt voor de reacties, ik was nu op de website op mijn ns en  op mijn account zie ik 4 ov karten, ik heb ook de facture gevonden maar er woord niets getoond,  zie screen shot

Hetzelfde op de account van mijn kinderen.

I have exactly the same problem!!!! I don’t know what I’m paying for. I’ve got a message that I have to pay for the factuur I can’t see. 

Badge

Hi Ola, welcome to the NS Community. 

At the moment, there isn't an issue with Mijn NS. Not being able to see invoices, usually suggests that your Mijn NS account isn't linked to the client number your subscription is linked too. If that's the case, your Mijn NS account doesn't recognize you as the contract holder. You have access to travel history and other details, but can't request changes to your subscription or have access to invoices. You can contact the Customer Service by phone, chat, Facebook or Twitter to see if this is the case and to find a solution. 

Reageer