beantwoord

Declaratie vanuit nieuwe reishistorie

• 13 september 2017
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Ik ben er nog niet achter hoe ik de kosten van mijn reizezn (bijvoorbeeld voor de IC Directtoeslag) op de declaraties kan krijgen. Ik kan alleen de reizen zelf printen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 13 september 2017, 16:44

Hallo Ortwin en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas ben ik dit probleem op verschillende kanalen al tegengekomen. Ik heb een verzoek gedaan aan de websitebeheerders en de MijnNS-verantwoordelijken om dit z.s.m. op te pakken. Voorlopig heb ik geen oplossing voor je, maar dit wordt deze week of begin volgende week hopelijk opgelost. Excuses voor het ongemak, wellicht dat het overzicht in Excel ruimte geeft om dit alsnog toe te voegen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Ortwin en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas ben ik dit probleem op verschillende kanalen al tegengekomen. Ik heb een verzoek gedaan aan de websitebeheerders en de MijnNS-verantwoordelijken om dit z.s.m. op te pakken. Voorlopig heb ik geen oplossing voor je, maar dit wordt deze week of begin volgende week hopelijk opgelost. Excuses voor het ongemak, wellicht dat het overzicht in Excel ruimte geeft om dit alsnog toe te voegen?
Badge +3
Ik reis nooit met de ICD maar je zou het kunnen proberen via een Mijn OV-chip account.

Daar kan je bij historie alle transacties op je ov-chipkaart inzien, en naar keuze declareren. Het declaratieoverzicht voldoet aan de regels van de Belastingdienst, dus een werkgever zal het ook accepteren.

Reageer