beantwoord

Deur tot deur gegevens inzien

• 24 januari 2019
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Als ik in MijnNS mijn deur-tot-deur reisgegevens wil inzien, krijg ik de melding dat er geen OV-chippas is gekoppeld. Als ik dan mijn OV-chippas probeer te koppelen, wordt dat geweigerd, omdat die al aan mijn account is gekoppeld (wat klopt, want ik kan mijn treingegevens wel inzien).
Maar ik kan nog steeds niet mijn deur-tot-deur gegevens niet inzien.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 januari 2019, 13:22

Hallo Bert Apeldoorn, welkom op onze Communtiy!

Vervelend dat dit niet goed gaat. Staat er wellicht nog een oude kaart gekoppeld in je account? Zo ja, dan kun je deze kaart het beste verwijderen.

Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Bert Apeldoorn, welkom op onze Communtiy!

Vervelend dat dit niet goed gaat. Staat er wellicht nog een oude kaart gekoppeld in je account? Zo ja, dan kun je deze kaart het beste verwijderen.

Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Badge +3
Ik heb al een tijdlang hetzelfde. De oplossing (workaround) is om eerst even naar Producten te gaan en dan weer terug naar Reishistorie (deur tot deur).

De IT-afdeling heeft via @Denice NS de nodige screenshots en zelfs mijn inloggegevens gekregen, dus weet ervan.

Het ligt in ieder geval niet aan je browser of cookies, en kaart(en) verwijderen en opnieuw toevoegen is vergeefse moeite.
Oh, heb ik je geen update gestuurd Robert? Oops...sorry!

De voorlopige conclusie is in elk geval dat het probleem nog blijft bestaan totdat de oude Mijn NS omgeving (Mijn NS 1.0 zeg maar) volledig verdwijnt en alles Mijn NS 2.0 (zoals de startpagina van je account) zal worden. Wanneer dit gaat gebeuren is jammer genoeg niet bekend 😥
Badge +3
Oh, geen probleem hoor Denice!

De workaround werkt gewoon 100% en zo veel deur tot deur gebruik ik ook niet (paar keer per maand eigen fiets stallen en/of een ov-fiets huren).

Reageer