Ik kocht laatst een eticket via de app. Na het bevestigen van de betaling in de app van mijn bank kreeg ik een redirect naar de NS app met een foutmelding. Daarom probeerde ik het opnieuw. Dezelfde foutmelding, maar tegelijkertijd kwamen er 2 emails binnen met de bevestiging.
Ik heb dus dubbel betaald. Bij de conducteur navraag gedaan en hij zei dat ik even contact op moest nemen met de klantenservice en dan zou het goedkomen.
Zojuist heb ik via de chat met een medewerker gesproken, maar die kon alleen een couponcode aanbieden. Fair enough, maar die coupon is maar 1 maand geldig. Ik woon niet in Nederland en ben inmiddels weer thuis, dus daar heb ik helemaal niks aan. Gevraagd of ik de code kon doneren, maar dat mag niet. En nu wilde ze uiteindelijk de code ook niet meer sturen, want die zou ik toch maar weggeven.
Het is toch mijn geld? Is dit gerechtvaardigd? Ik was aardig genoeg om een coupon waar ik zelf niks aan heb te accepteren, dacht als leuk cadeau voor een vriend. Nu zit ik met niks en wil graag een klacht indienen. Maar als ik het goed lees, is chat de enige optie (ik hou niet van sociale media en bellen). Waar kan ik contact opnemen met iemand van de NS via email? Misschien iemand die kan testen dat er inderdaad een bug is in de app (in ieder geval met betalingen van buitenlandse kaarten).
Alvast bedankt!