beantwoord

dubbele bedragen afgeschreven

• 18 januari 2020
  • 6 reacties
  • 376 Bekeken

Op donderdag 16 januari zijn voor alle reizen ( 2×bus en 2 × trein) dubbele bedragen afgeschreven.  Het gebeurt helaas elke maand een paar keer. Hoe wordt het probleem opgelost?

icon

Beste antwoord door Mark NS 18 januari 2020, 11:37

Hoi Aljonka, welkom op de NS Community. 

Klopt het dat je een NS Flex abonnement hebt? Door een storing op 16 januari staan reizen met een NS Flex abonnement namelijk dubbel in het systeem, maar deze reizen zullen niet ook dubbel in rekening gebracht worden op de factuur. Men zal het uiterlijk maandag corrigeren. 

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Aljonka, welkom op de NS Community. 

Klopt het dat je een NS Flex abonnement hebt? Door een storing op 16 januari staan reizen met een NS Flex abonnement namelijk dubbel in het systeem, maar deze reizen zullen niet ook dubbel in rekening gebracht worden op de factuur. Men zal het uiterlijk maandag corrigeren. 

Ja, Ik heb NS flex. Ik hoop dat het probleem op maandag opgelost wordt. Het is helaas elke maand raak, vorige maand waren helaas dezelfde problemen. 

Beste @Mark NS ,

Het probleem van de dubbele bedragen bij het NS Flex abonnement zijn vandaag nog niet opgelost. Al mijn reizen op donderdag 16 januari worden nog steeds foutief weergeven in het overzicht.

De belofte was maandag en dat is het nog steeds. Ik ben overigens wel benieuwd of het vanavond nog wordt opgelost. Dat het uiteindelijk niet op de factuur verschijnt is wel een goede zaak. Maar door dit soort “fratsen” krijgt de reiziger die in zijn gegevens krijgt natuurlijk wel de neiging om gelijk naar de klantenservice te bellen en te mailen. Zou zo langzamerhand toch wel eens fijn zijn als NS allerlei storingen in hun systemen eens een keer echt weet op te lossen. (MIJNNS)

Ik krijg echt de indruk dat de reiziger nu systemen aan het testen zijn die eigenlijk niet af zijn.

Als ik deze topic zo lees dan zou het afgelopen maandag (20 januari opgelost moeten zijn?). Helaas keek ik vandaag op mijn rekening en is mijn NS factuur er dubbel af gegaan! Gisteren en vandaag beiden hetzelfde bedrag. Ik vertrouw jullie met mijn rekening en dan vervolgens innen jullie het dubbele? Ik kan dit niet waarderen en verwacht mijn geld zo snel mogelijk terug.

Dit is inderdaad niet wenselijk Libr. In dit topic zie je dat de oplossing er is. Excuus voor het ongemak!

Reageer